Magazinele se vor numi „Renovis”, investiţia iniţială fiind de 35.000-40.000 de euro pe locaţie preluată în franciză
Compania Fabryo, specializată în producţia de lacuri şi vopsele, a anunţat că intenţionează să deschidă zece magazine de vopsele şi materiale de construcţii în franciză, printre oraşele vizate numărându-se Braşov, Târgu-Mureş şi Cluj-Napoca. Magazinele se vor numi „Renovis”.
Investiţia medie într-un astfel de magazin este de 35.000-40.000 de euro, suprafaţa medie fiind de 150-180 de metri pătraţi. În prezent, au fost deschise trei magazine în franciză în Bucureşti, în zonele Pantelimon, Obor şi Lizeanu, însă până la sfârşitul anului reţeaua ar urma să se extindă şi în alte oraşe din ţară.
„Avem în plan să deschidem zece astfel de magazine în 2011, oraşele vizate fiind Braşov, Târgu- Mureş şi Cluj-Napoca. Deja încă trei spaţii sunt identificate”, spune Aliz Kosza, una dintre cele mai cunoscute femei din top-managementul românesc, care conduce Fabryo.
Reţeaua va funcţiona în regim de magazine de proximitate, oferind produse pentru renovări de mică anvergură, francizatul având posibilitatea să aleagă nivelul preţurilor practicate. Magazinele se vor numi „Renovis”, investiţia iniţială fiind de 35.000-40.000 de euro pe locaţie preluată în franciză
Compania Fabryo, specializată în producţia de lacuri şi vopsele, a anunţat că intenţionează să deschidă zece magazine de vopsele şi materiale de construcţii în franciză, printre oraşele vizate numărându-se Braşov, Târgu-Mureş şi Cluj-Napoca. Magazinele se vor numi „Renovis”.
Investiţia medie într-un astfel de magazin este de 35.000-40.000 de euro, suprafaţa medie fiind de 150-180 de metri pătraţi. În prezent, au fost deschise trei magazine în franciză în Bucureşti, în zonele Pantelimon, Obor şi Lizeanu, însă până la sfârşitul anului reţeaua ar urma să se extindă