•Timpul de raspuns la sesizari va fi redus considerabil
Conducerea municipalitatii a propus spre aprobare, in sedinta de Consiliu Local de joi, infiintarea Biroului de Comunicare si Relatii Publice. Propunerea, facuta la indicatia Guvernului, a fost avizata de catre toti consilierii, care au considerat ca aparitia unui astfel de birou este extrem de benfica pentru activitatea Primariei.
Astfel, prin noul departament, se are in vedere usurarea accesului cetatenilor la informatiile de interes public, asigurandu-se transparenta tuturor activitatilor si initiativelor acestei institutii si micsorarea semnificativa a timpului de raspuns la solicitarile si sesizarile iesenilor.
In urma infiintarii, Biroul de Comunicare si Relatii Publice va avea ca atributii comunicarea de informatii de interes public prin: editarea si difuzarea ziarului Primariei si a unui raport anual de activitate, afisarea informatiilor de interes public la sediul Primariei si pe pagina de internet proprie, redactarea raspunsurilor la scrisorile si sesizarile cetatenilor in intervalul de timp prevazut de lege, asigurarea posibilitatii de consultare a actelor normative de interes public de catre orice cetatean sau institutie. "Majoritatea dintre aceste activitati erau prestate si pana acum, chiar ziarul Primariei si pagina de internet. O data cu impunerea de catre Guvern a acestui Birou, cu siguranta ca lucrurile se vor imbunatati considerabil pentru imaginea Primariei", a declarat purtatorul de cuvant al municipalitatii, Adrian Trofor.
Noul Birou de Comunicare si Relatii Publice care va trebui sa vina in ajutorul iesenilor, a intrat in vigoare o data cu aprobarea lui, adica incepand de joi, 29 noiembrie.
Marius PILA
•Timpul de raspuns la sesizari va fi redus considerabil
Conducerea municipalitatii a propus spre aprobare, in sedinta de Consi