Start-up-ul a primit pana in prezent finantare de la mai multi investitori de tip angel si s-a clasat in primele 8 echipe la How to Web Startup Spotlight, competitie si program de orientare adresat celor mai bune 32 de echipe din regiune. Florin Muresan, CEO Squirrly, ne-a povestit mai multe despre proiect, evolutie si planuri de viitor.
Wall-Street.ro: Cum v-a venit ideea de a lansa un astfel de plugin?
Florin Muresan: Am avut un start-up inainte de a porni Squirrly care ii ajuta pe cei care doreau un site web sa isi creeze unul cu foarte mare usurinta (asa credeam noi, nu a fost chiar asa). Partea cea mai utila pentru utilizatori a fost modulul care ii invata cum sa isi creasca site-ul prin SEO mai bun, diverse tactici de marketing onlne, totul facut intr-un mediu similar unui joc pe calculator (ideea de Gamification).
Avand in vedere ca oamenii tineau la partea de instruire, nu la cea de creare de site, amdecis sa facem instruirea pe platforma Wordpress care atunci avea 60 de milioane de utilizatori. Acum au peste 70 de milioane. Piata era mai mare si stiam ca ne va fi mai usor sa ne facem cunoscuti acolo, plus ca aveam posibilitatea sa ne concentram pe ce faceam mai bine: sfaturile de SEO si de online marketing.
Wall-Street.ro: De cate ori a fost instalat pana in prezent plugin-ul? Cati utilizatori aveti in prezent si cum estimati ca va evolua numarul acestora?
FM: Estimativ, Squirrly a fost instalat de circa 70.000 de ori. Pe directorul de Wordpress numarul e mai mare datorita numeroaselor update-uri pe care le-am facut. Avem 20,000 de utilizatori si 400 de clienti platitori, avand o rata de conversie de la gratuit la platitor de 2% (asemanator cu BufferApp, un alt start-up din zona de content si inbound marketing).
Estimam ca numarul de utilizatori va creste de 10 ori pana anul viitor datorita unor noi produse pe care le