In conditiile in care economia a crescut in ultimii 20 ani fara prea mari eforturi, antreprenorii romani nu au fost nevoiti sa se gandeasca strategii de business. O greseala fundamentala, considera Eusediu Margasoiu, managing partner in cadrul companiei de consultanta The Network, ce subliniaza importanta elaborarii de scenarii, care, odata construite, ofera oamenilor de afaceri un avantaj competitiv intr-un ”ocean plin de rechini”.
”Planificarea strategica reprezinta coloana vertebrala a fiecarei afaceri. Consider actuala criza o oportunitate pentru Romania. In aceasta perioada dificila exista aceste terapii de soc – criza, revolutii – care provoaca toate paradigmele existente. Construim scenarii pe care le pregatim si le punem la sertar si astfel reusim sa controlam lucrurile. Cand simti ca detii controlul castigi siguranta si ai un avantaj competitiv”, a spus Eusediu Margasoiu, in cadrul emisiunii Start-Up Wall-Street.
Start-Up Wall-Street, emisiune difuzata la Radio Lynx si pe Wall-Street.ro in fiecare miercuri, de la 12 la 13, este un talk-show saptamanal care se adreseaza antreprenorilor si celor ce doresc sa inceapa un proiect pe cont propriu.
si-a inceput activitatea profesionala in cadrul Quadrant Amroq Beverages, ulterior in cadrul Pepsi Americas, in urma cu 18 ani, unde a ocupat diferite functii, inclusiv cea de director de marketing. In anul 2008 a decis sa infiinteze, alaturi de Cristina Gheorghe, ex-manager P&G, compania de consultanta de management si planificare strategica de business The Network.
De ce antreprenoriat? “Cred ca este un ceas interior. Sunt oameni care nu sunt facuti sa iasa din corporatii si oameni care sunt facuti. Cred ca eu ma incadrez in a doua categorie. Corporatia este un rau foarte necesar, in conditiile in care tot ce am dobandit ca si cunostinte de acolo a venit. Exista acel element antrepre