Pentru a ajuta companiile in a sustine eforturile inovationale, Microsoft, companie invitata la conferinta Wall-Street.ro "Inovatia in IT&C", editia a treia, a colectat o serie de practici de urmarit. Un preview al acestora poate fi parcurs mai jos.
Fiecare companie, indiferent de marime, care este interesata in a inova ar trebui sa aiba trei nuclee principale de actiune – viziune, strategie si scopuri finale. Aceste componente cheie trebuie sa ia in seama nu doar tehnologia ci si cultura in cadrul companiei.
Microsoft a publicat studiul pe care il puteti downloada din atasament ca o culminare a colaborarii cu o serie de companii vizionare precum 3M, Ericsson, Siemens sau UMT.
Citeste si:La vremuri noi, tehnologii noi si obiceiuri noi: ce inteleg romanii din „cloud” sau „portofel electronic”Orange lanseaza servicii de cloud pentru consumer. Suntem a doua tara dupa FrantaTeamNet, Ymens: Romanii inca nu realizeaza ca tehnologia e cheia succesului. Noi inca dam la sapa
In esenta, studiul se axeaza pe cinci sub-procese de inovatie.1. Viziune
Inovatia este critica in a reusi sa atingi telurile intr-o lume strategica moderna de business. Procesul de Viziune ar trebui sa puna la punct o strategie si un plan pentru a atinge scopurile inovatiei in strategia de business.2. Implicare
La inceputul procesului de inovatie, unde ideile sunt generate, are loc si Implicarea.
In acest proces, companiile interactioneaza cu angajatii, clientii si partenerii, creand o comunitate a inovatiei in incercarea de a gasi noi idei de pe urma carora sa aiba de castigat toate partile. Formalizand procesul de implicare si facandu-l oficial poti transforma o activitate altfel pasiva, necentrata, ineficienta, intr-o implicare proactiva care produce, mult mai eficient, idei tintite. Scopul acestui pas este generarea de idei care conduc catre valoare in business. Che