Publicaţia „AdWeek“ a întocmit un clasament al celor mai amuzante clipuri din ultimii 20 de ani. Fie că este vorba de băuturi, fie de servicii sau diverse mâncăruri, campaniile care provoacă râsul rămân bine înşurubate în mintea consumatorilor.
Reclamele amuzante, cu adevărat amuzante, au creat întotdeauna în jurul brandurilor pe care le reprezintă o aură interesantă, de produs „jucăuş". Unele dintre clipurile publicitare memorabile au rămas bine imprimate în mintea consumatorilor şi chiar au născut replici celebre peste Ocean sau chiar în ţările europene. „AdWeek", publicaţia destinată industriei de publicitate americană, a lansat recent un clasament al celor mai amuzante clipuri din istorie.
Cel mai amuzant a fost „Ursul", un clip ce promovează conservele cu somon. Clipul începe ca un documentar despre urşii care pescuiesc somon, însă, câteva cadre mai târziu, apare în imagine şi un pescar pornit să fure peştele urşilor. Pescarul şi unul dintre urşi se angajează într-o luptă de la bărbat la bărbat cu mulţi pumni şi lovituri sub centură. Omul îi distrage atenţia animalului arătându-i un vultur şi reuşeşte astfel să fure peştele.
Reclame şi antireclame
Un alt clip de succes este cel pentru lanţul de restaurante fast food Wendy's, realizat în 1984. Clipul are în centru trei băbuţe pretenţioase şi morocănoase, care repetă obsesiv „Where's the beef?" (Unde este carnea de vită?), în timp ce se uită cu atenţie la un hamburger făcut de unul dintre magazinele concurente, făcând publicitate comparativă.
Clipul ce promovează berea Budweiser a dat naştere celebrei replici „Whasssuuuppp“
Clipul pentru marca de bere Budweiser „Whassup" este istoric. Spotul prezintă mai mulţi prieteni ce-şi repetă între ei formula „Whassuuup", care a fost preluată instant de americanii băutori sau nebăutori de Budwei