Dupa o investitie totala de 800.000 de euro, grupul de firme din care face parte si operatorul aerian Blue Air isi extinde afacerile pe piata de HoReCa, prin lansarea primelor doua unitati ce vor face parte din lantul de restaurante Self.
Restaurantul Self din Bucuresti a insemnat o investitie de 600.000 de euro si este cel de-al doilea restaurant deschis sub acest nume, dupa cel inaugurat acum 4 luni, in aeroportul din Sibiu.
“Self este un alt pariu pe care il punem cu noi insine in aceasta perioada dificila. Estimam un trafic de 400-500 persoane in fiecare zi pentru noua locatie din Bucuresti, iar in functie de rezultate, proiectul poate lua amploare si sa devina un lant de restaurante. Gandit ca si un proiect de sine statator, Self acopera o piata careia nu i ne-am adresat pana la acest moment”, declara Gheorghe Racaru, director de strategie si dezvoltare.
De asemenea, reprezentantii companiei au declarat pentru Wall-Street ca publicul vizat pentru restaurantul din Capitala este compus din angajatii companiilor cu sediile in zona Piata Victoriei, dar si din oaspetii hotelurilor din imprejurimi, care pot lua masa aici.
In plus, ei adauga ca nu exista inca o lista bine definita de preturi, insa o masa completa de pranz va ajunge in jurul sumei de 30 de lei.
In ceea ce priveste extinderea, Gheorghe Racaru spune ca nu s-a planuit inca deschiderea viitorului restaurant, si precizeaza ca aceasta actiune depinde de evolutia primelor doua restaurante. In plus, el adauga ca isi doreste inaugurarea unui restaurant Self in fiecare aeroport in care opereaza Blue Air.
Peste 90% dintre produsele folosite in restaurant provin din Germania, dar si din recoltele obtinute de La Mosie, o alta companie din cadrul grupului de firme.
Compania Direct Aero Services din Bucuresti a fost infiintata in 2007 si are ca divizii Direct Aero Taxi, Direc