Prezidiu Terapia-Ranbaxy
Pina la sfirsitul anului 2007, compania farmaceutica Terapia-Ranbaxy isi va dezvolta portofoliul cu 40 de produse noi, obiectivul sau principal fiind acela de a deveni numarul unu in Romania, a declarat miercuri noul presedinte al companiei, Peter Burema.
Potrivit datelor companiei de cercetare Cegedim, Terapia ocupa in prezent locul sapte (calculat in dolari in functie de preturile la producatori) in topul producatorilor romani de medicamente. Potrivit estimarilor companiei, cota de piata combinata a Terapia-Ranbaxy este de 5,5%-6%.
La inceputul lunii iunie a acestui an, compania indiana de produse farmaceutice integrata, Ranbaxy Laboratories Limited (Ranbaxy) a anuntat finalizarea procesului de achizitie a 96.7% din actiunile Terapia S.A (Terapia) de catre Ranbaxy Netherlands BV., ca urmare a aprobarii tranzactiei de catre Consiliul Concurentei din Romania (CCR).
Anterior, compania anuntase achizitia pachetului de actiuni de la Terapia Holding BV pentru suma de 324 milioane de dolari.
Unificarea operatiunilor Terapia cu activitatile deja existente ale Ranbaxy in Romania conduce, potrivit informatiilor firmei indiene, la prezenta celei mai mari companii de produse generice de pe piata romaneasca si la marirea prezentei Ranbaxy pe pietele din CSI.
In procesul de integrare al operatiunilor Terapia-Ranbaxy, primul pas a fost crearea noii identitati vizuale a companiei, respectiv combinatia fostelor doua sigle ale Terapia si Ranbaxy.
“Noua sigla exprima ideea de forta egala a celor doua companii care creaza acum un parteneriat pentru a obtine succese remarcabile pe piata romaneasca de farmaceutice”, a mentionat Peter Burema.
De asemenea a fost creata o noua structura a departamentului comercial, alcatuit din sapte business-unit-uri, fiecare dintre acestea fiind con