Foto: Thinkstock Cât de multe ştim despre motivele pentru care cumpărăm? Ce ne influenţează cu adevărat în talmeş-balmeşul mesajelor din lumea actuală? În Buyology, Martin Lindstrom ne prezintă descoperirile uimitoare pe care le-a făcut în timpul unui inovator studiu de neuromarketing, desfăşurat pe o perioadă de trei ani şi ale cărui costuri s-au ridicat la şapte milioane de dolari – un experiment de ultimă oră, care a examinat minţile a 2.000 de voluntari din întreaga lume, în raport cu expunerea la diverse reclame, logo-uri, spoturi publicitare, branduri şi produse.
Să fie adevărat că sexul vinde? Suntem încă înconjuraţi de publicitate subliminală? Sunt capabile brandurile „cool” să activeze instinctul sexual? Celelalte simţuri ale noastre – mirosul, simţul tactil şi auzul – pot fi stârnite atunci când vedem un produs? Senzaţionalele rezultate obţinute de Lindstrom zdruncină, în mare măsură, opinia tradiţională cu privire la ceea ce ne captează interesul – şi ne determină să cumpărăm.
„Scrisă în ritmul alert al unui roman poliţist, Buyology ne dezvăluie ceea ce ştiu inventatorii neuromarketingului despre deciziile pe care le luăm”, este de părere celebrul doctor Oz, pentru că ne oferă „o perspectivă fascinantă asupra modului în care consumatorii percep logo-urile, reclamele, spoturile publicitare, brandurile şi produsele” (Time)
Semnale editorial
Ritualul/ Cercul secret - Corint. Forţată să se mute din însorita Californie în mohorâtul orăşel New Salem, Cassie tânjeste la început după vechea ei viaţă. Cu timpul, se simte ciudat de legată de un grup de adolescenţi care face legea în şcoala ei. Iniţiată în sabatul vrăjitoarelor, care stăpâneşte acolo de secole, este atrasă în Cercul secret şi are parte de o aventură năucitoare şi terifiantă. O fascinantă poveste despre iubire, mistere întunecate şi puteri supranaturale de