Importatorul de masini Auto Italia mizeaza pe crestere anul viitor si se asteapta la o cota de piata in urcare cu un procent la 4,5%, dupa preluarea de catre israelienii de la Levi Group si adaugarea marcii Jeep in portofoliu.
Compania spera sa intre pe profit anul viitor dupa ce a fost pe pierderi din 2008 si pana in prezent.
“In 2012, tintim sa crestem cota de piata la 4,5%. Majorarea cotei de piata se transpune intr-o cifra de afaceri mai mare cu circa 50%. Aceasta, ca rezultat al schimbarii mixului de produse, prin cresterea numarului de masini premium. Incercam sa stopam pierderile. Nu stiu cand am putea inregistra profit in Romania, sper ca anul viitor. Compania pierde bani din 2008, are multe costuri”, a declarat Ori Lahav, directorul general al Mediterranean Car Agency (MCA), compania care a preluat Auto Italia, la prezentarea in Romania a noilor modele Lancia Thema, Lancia Ypsilon, Fiat Freemont, Fiat 500 Cabrio si Infinti M Hybrid.
Grupul Levi a preluat Auto Italia in mai 2011, iar dupa primele 6 luni (mai-octombrie) vanzarile de masini au crescut cu 82% fata de primele 4 luni ale acestui an, de la 168 la 306 de masini pe luna. Vanzarile de piese de schimb au crescut cu 21% in aceeasi perioada.
In octombrie 2011, cota de piata combinata a fost de 3,4%, din care 2,3% pentru autoturisme si 12% pentru LCV.
Pentru anul acesta, Auto Italia se asteapta la vanzarea a 3.000 de masini.
“Mizam pe vanzarea a 3.000 de masini anul acesta, am vandut pana in prezent 2.450 - 2.500 de unitati. Volumele sunt inca mici, dealerii au nevoie de vanzari mai mari ca sa se stabilizeze. Sper ca anul viitor, trendul se va schimba si vom vedea o crestere a industriei auto din Romania”, a mai spus Lahav.
La cresterea volumului de vanzari Auto Italia va participa pe langa Jeep si Lancia, care are o gama de modele mult mai mare.
“Marc