Inainte de criza, cand businessurile agentiilor de publicitate cresteau foarte mult de la un an la altul, iar companiile erau nevoite sa recruteze foarte des, cei care veneau la interviuri erau mai interesati de pachetul salarial decat de a-i convinge pe angajatori sa ii aleaga, a afirmat pentru Wall-Street.ro, Ioana Iordache, directorul general al Leo Burnett Romania, al doilea grup de comunicare de pe piata locala.
Declaratiile au fost facute in cadrul Wall-Street Lunch, un feature editorial deja traditional: interviuri inedite acordate jurnalistilor nostri de catre cei mai reprezentativi oameni din businessul romanesc, intr-un cadru informal si relaxat.
„Eu si Stefan (n.red. Stefan Iordache este fratele Ioanei Iordache, director operational si cofondator al grupului de comunicare) avem puterea sa recunoastem ca suntem departe de a fi grozavi si ca pe langa noi sunt foarte multi oameni destepti de la care putem invata. In publicitate nu prea sunt astfel de oameni, pentru ca suntem o rasa de aroganti. Cresterea asta peste noapte, in care oameni de pe bancile scolii au devenit in unu, doi ani directori de department nu a facut deloc bine, ne-am luat nasul la purtare nemeritat. Ni se pare ca suntem mai destepti decat clientii, ca detinem noi adevarul si nu este asa. Pentru ca noi vedem lucrurile dintr-un unghi si ni se pare ca acela este cel mai important.
Comunicarea este importanta, dar in marketing sunt un milion de alte lucruri importante”.
Insa pentru ca se spune despre publicitate ca este cool, in domeniu lucreaza multi tineri, media de varsta fiind undeva la 27-30 de ani.
„Poate ca oamenii din publicitate sunt mai aroganti pentru ca sunt mai tineri, i-am spus Ioanei Iordache. Citeste si:Leo Burnett lanseaza compania de digital 8team. Grupul ajunge la 5 agentii de interactivPranz cu sefa Leo Burnett: despre martisoare, pub