In 2013, primaria Capitalei vrea sa aloce bani pentru continuarea lucrarilor la strapungerea Nicolae Grigorescu - 56 milioane lei, diametrala Buzesti - Berzei - Uranus 66 milioane lei, penetratia Splaiul Independentei - Autostrada Bucuresti Pitesti 30 milioane lei, largirea Soselei Pipera 8,5 milioane lei, reabilitarea Bd Liviu Rebreanu - 25 milioane lei, reabilitarea Soseaua Pantelimon - 35 milioane lei, si reabilitare Soseaua Iancului - 11 milioane lei, potrivit proiectului de buget pe 2013 aflat in dezbatere publica. La categoria lucrari de investitii noi, sint prevazuti 15 milioane lei pentru pasajul rutier subteran de la Piata Presei, 5 milioane lei pentru pasajul pietonal de la Piata Romana, 40 milioane lei pentru pasajul rutier de la intersectia Strada Brasov cu Bd. Ghencea si 1 milion de lei pentru pasajul rutier subteran de la Piata Charles de Gaulle.
Vezi mai jos toate lucrarile prevazute in proiectul de buget
Valoarea prevazuta in buget reprezinta insa doar citeva procente din valoarea proiectelor, ceea ce ar putea duce, ca si pina acum, la blocaje, in sensul ca primaria va incepe lucrarea, dar nu va avea bani sa o termine.
Pina in urma cu citeva saptamini, lucrarile la strapungerea Buzesti - Berzei - Uranus au fost blocate, o portiune de strada dintre Calea Grivitei si Mircea Vulcanescu raminind decopertata citiva ani. Pe linga neintelegerea cu societatea civila, municipalitatea a invocat si lipsa banilor pentru a continua lucrarea.
O alta lucrare abandonata din lipsa banilor este pasajul de la Lacul Morii. Acesta a fost inceput, s-a realizat un pilon al podului, dupa care a ramas parasit. In aceeasi situatie este si pasajul de pe Mihai Bravu, peste Dimbovita, care este in acest moment abandonat din cauza rezilierii contractului cu firma Romstrade. Lucrarile au fost insa abandonate cu mult inaintea rezilierii contract