GfK Healthcare România a investigat in studiul sindicalizat, lansat semestrial, Pharmacy Monitor, în ce măsură farmaciştii folosesc internetul pentru a se informa în scop profesional şi a testat atitudinea acestei categorii profesionale faţă de farmaciile online, potrivit unui comunicat de presă.
Principalele rezultate ale acestei cercetări arată că 94% dintre cei care îşi desfăşoara activitatea în farmacii folosesc Internetul, iar dintre aceştia 71% sunt online zilnic. Dintre cei care accesează internetul, 87% o fac de acasă, 75% îl folosesc la farmacie - procent semnificativ mai mare în cazul farmaciştilor diriginţi - 90%, iar 11% accesează internetul pe telefonul mobil - procent semnificativ mai mare în cazul farmaciştilor - 23% şi a celor cu vârsta între 23 şi 30 ani.
Dintre informaţiile căutate pe Internet care să îi ajute în activitatea lor profesională, 53% dintre respondenţi, (procent semnificativ mai mare in cazul celor cu vârsta între 31 şi 40 ani, respectiv 71%) au menţionat informaţiile despre OTC-uri, 46% informaţiile despre RX-uri şi 33% noutăţile despre modificări legislative. Pe de altă parte, există 14% dintre respondenţi care nu caută pe Internet informaţii care să îi ajute în activitatea lor profesională.
F. A. GfK Healthcare România a investigat in studiul sindicalizat, lansat semestrial, Pharmacy Monitor, în ce măsură farmaciştii folosesc internetul pentru a se informa în scop profesional şi a testat atitudinea acestei categorii profesionale faţă de farmaciile online, potrivit unui comunicat de presă.
Principalele rezultate ale acestei cercetări arată că 94% dintre cei care îşi desfăşoara activitatea în farmacii folosesc Internetul, iar dintre aceştia 71% sunt online zilnic. Dintre cei care accesează internetul, 87% o fac de acasă, 75% îl folosesc la farmacie - procent semnificativ mai mare în cazul farmaciştilor dirigin