Directorul de marketing pentru România şi Bulgaria al Ruukki coordonează mai multe departamente ale companiei, business ce ajunge la o cifră de afaceri de peste 100 de milioane de lei. Încă de la prima vedere, te surprinde. Stai şi te întrebi cum este posibil ca o tânără atât de fragilă să coordoneze o companie internaţională. „În ceea ce priveşte negocierile, sunt mai puternică decât mulţi bărbaţi, şi, nu în ultimul rând, sunt perseverentă în ceea ce fac“, se autodescrie încă de la începutul interviului, Mădălina Dumitru, country marketing manager al Ruukki pe România şi Bulgaria.
Să fii manager de marketing al acestei companii nu înseamnă să te ocupi doar de comunicare, BTL sau ATL. Înseamnă să ştii să coordonezi o echipă de vânzări, să fii un foarte bun inginer, un tehnician desăvârşit şi arhitect şi proiectant în aceeaşi măsură.
A pus la punct cu mâna ei detalii fără de care construcţii importante, cum ar fi Băneasa Shopping Center, piscina olimpică de la Oradea sau Sphera Building, nu ar fi arătat aşa cum le vedem acum.
„Pentru proiectul Băneasa am muncit la detaliile de proiectare vreme de doi ani, pentru a putea obţine contractul“, îşi aminteşte ea. Au ofertat la cinci mari antreprenori. După prima licitaţie au rămas trei, cărora le-au dat acest proiect.
În final, cu cel care a câştigat contractul a lucrat încă opt luni, şi asta fără să aibă garanţia că vor cumpăra de la ei materialele. „Au fost destule provocări cu această construcţie. Am lucrat inclusiv cu alpinişti“, povesteşte Mădălina Dumitru.
Orice detaliu contează
Detaliile de proiectare sunt cele care fac diferenţa în cazul unei lucrări. „Cel mai drag proiect al meu a fost Sphera Bulding, pentru că a reprezentat o adevărată provocare“, se destăinuie ea.
Erau cinci clădiri ce trebuiau înlănţuite, deşi înt