Facebook a anunţat introducerea opţiunii hashtag, care are rol de etichetă. Opţiunea este deja cunoscută utilizatorilor de Instagram, Twitter, Tumblr şi Pinterest.
Hashtagul funcţionează ca o etichetă şi permite marcarea unei postări pe profil ca făcând parte dintr-o discuţie mai amplă pe acel subiect, care poate fi accesată prin apăsarea hashtagului respectiv.
Recunoscut prin semnul ”#” plasat în faţa cuvântului, hashtagul putea fi folosit şi înainte pe Facebook, dar de acum încolo serveşte ca funcţie a reţelei de socializare, putând fi accesat prin click şi activând fluxul tuturor postărilor ce conţin termenul respectiv.
Potrivit articolului publicat pe blogul oficial Facebook, noua opţiune permite: căutarea unui hashtag specific în bara de căutare, de exemplu #NBAFinals, acccesarea prin click a hashtagurilor care provin din servicii externe, precum Instagram, compunerea postărilor direct din fluxul care conţine hashtagurile.
”Hashtagurile sunt doar primul pas spre a ajuta oamenii să descopere mai uşor ce spun alţi utilizatori despre un anumit subiect şi să participe la discuţii publice”, a scris Greg Lindley pe blogul Facebook.
Folosirea hashtagurilor va fi limitată iniţial la căutarea elementară; etichetele nu vor putea fi combinate deocamdată, cu opţiunile Graph Search, motorul de căutare introdus recent de Facebook, scrie Wired.com.