"Este extrem de important ca publicitatea Bursei de la Bucuresti sa fie masiv imbunatatita. Daca ii ceri unui taximetrist sa te duca la sediul unei mari banci stie unde este, insa daca ii spui sa te duca la sediul Bursei este destul de posibil sa nu stie unde se afla. Aceste lucruri trebuie sa se schimbe si sa existe o informare publica constanta astfel incat populatia sa stie ce este Bursa", a mentionat Ovidiu Dumitrescu, directorul general adjunct al firmei de brokeraj Tradeville.
Idee lipsei promovarii BVB a fost intens dezbatuta in ultimii ani, mai ales in contextul reclamelor extrem de agresive, si uneori false, de care se folosesc firmele de brokeraj din piata Forex - aflate in competitie directa cu Bursa de la Bucuresti si brokerii de pe BVB.
Nu cred ca un antreprenor isi va lista compania pe Bursa doar pentru ca este impresionat de o campanie de PR. Niciun investitor strain major nu va fi sedus de Bursa de la Bucuresti doar pentru ca ii rugam noi sa vina cu 500 mil. euro in piata. Vor spune ca suntem neseriosi - Ludwig Sobolewski
"Nu cred ca un antreprenor isi va lista compania pe Bursa doar pentru ca este impresionat de o campanie de PR. Niciun investitor strain major nu va fi sedus de Bursa de la Bucuresti doar pentru ca ii rugam noi sa vina cu 500 mil. euro in piata. Vor spune ca suntem neseriosi. Putem cheltui milioane pe relatii publice, daca nu avem capital, nu avem nici piata de capital. Ca sa avem capital trebuie sa aplicam masuri sistematice pentru atragerea acestuia", spune Ludwig Sobolewski, directorul general al BVB.
Acesta a tinut totodata sa mentioneze ca nu subestimeaza necesitatea educatiei si a publicitatii, insa aceste doua elemente nu pot fi singurele pe care dezvoltarea pietei trebuie sa se bazeze.Sondaj Tradeville: Ce vor investitorii de la piata Romaneasca?
Tradeville a realizat un sondaj in randul propriilo