Central European Media Enterprises (CME), grupul care in Romania detine posturile din reteaua Pro, se asteapta ca anul acesta sa ramana unul dificil pentru piata de publicitate din Europa Centrala si de Est, a afirmat Adrian Sarbu, presedinte-CEO al CME, intr-o teleconferinta. Pe plan local, trustul Transilvania Media Group, controlat de Ioan Rus, Vasile Dancu si Arpad Paszkany, a lansat la Cluj un nou cotidian, Transilvania Reporter, prezentat de Vasile Dancu pe blogul sau.
Grupul Central European Media Enterprises (CME), care in Romania detine posturile din reteaua Pro, considera ca 2012 va ramane un an dificil si ca "nesiguranta din pietele euro ar putea avea in continuare un impact asupra consumului privat si comportamentului clientilor de publicitate in regiunea noastra" - Europa Centrala si de Est, potrivit lui Adrian Sarbu, Presedinte-CEO al CME. Declaratia a fost facuta in cadrul unei prezentari a acordului anuntat la inceputul saptamanii, prin care Time Warner ofera CME o facilitate de imprumut de pana la 300 de milioane de dolari, si a rezultatelor financiare din primul trimestru. Sarbu a spus cu aceasta ocazie ca, pe pietele grupului, cheltuielile de publicitate ar putea scadea usor in 2012, ca atentia CME pe piata TV "este sa ne intarim audienta si pozitia de lider de piata", dar "ne vom diversifica sursele de venit dinspre publicitate spre ferestre de continut accesibil contra cost si pe baza de abonament. Vom continua sa crestem veniturile din terte parti prin Media Pro Entertainment. Si urmarim sa extindem platforma Voyo asa incat sa devina lider pe piata de distributie digitala in regiunea noastra". Intreaga teleconferinta a fost incarcata de CME pe YouTube.
Trustul de presa Transilvania Media Group (TMG), controlat de Vasile Dancu, Arpad Paszkany si Ioan Rus, a lansat un nou cotidian "pentru Cluj si Transilvania", numit "Transilvania