Deşi majoritatea marilor retaileri oferă constant reduceri de preţ pentru o serie de produse comercializate, câteva lanţuri de magazine oferă în plus clienţilor beneficii suplimentare considerabile prin cardurile de fidelizare.
De ceva timp, consumul românilor a migrat treptat dinspre magazinele de cartier şi pieţe spre comerţul modern prin marile lanţuri de magazine. Acestea au ajuns să domine astfel cumpărăturile de consum ale românilor, iar pe fondul concurenţei în creştere au apelat la diverse modalităţi de atragere a clienţilor.
Capital a făcut un tur al marilor retaileri şi vă prezintă în materialul de faţă câteva ponturi pentru a cumpăra cât mai convenabil din aceste magazine.
Urmăriţi pliantele
Una din cele mai eficiente metode de a cumpăra cât mai convenabil din lanţurile de magazine este consultarea în prealabil a pliantelor proprii, atât de pe paginile de internet ale companiilor, cât şi în magazin, fiind disponibile la intrare. În general, pliantele conţin o serie de produse aflate în promoţie timp de o săptămână sau două, iar reducerile de preţ nu sunt de neglijat. Consultând pliantele online, puteţi să vă faceţi o listă cu produsele ale căror preţuri vă tentează, în paralel cu comparaţii între ofertele diferitelor magazine.
Apelaţi la cardurile de fidelitate
La Cora, clienţii care aplică pentru cardul de fidelitate acumulează pe acesta puncte în funcţie de volumul şi structura cumpărăturilor. La cumpărături de minimum 30 de lei se primesc 10 puncte, iar apoi la fiecare 15 lei suplimentar se acordă câte 5 puncte. În plus, achiziţionarea anumitor produse din promoţie aduce după sine alte puncte, aproape la paritate cu preţul produsului (exemplu: pentru 12 lei, 12 de puncte). De asemenea, cumpărarea unui al doilea produs anume de către posesorul de card aduce după sine rambursarea a 50% din preţul produsului sub forma