Sursa foto: Alexandru Hojda/ Mediafax
PUBLICITATE LA GRECIA – ROMÂNIA. Grecia – România, difuzat de România TV, a atras 52 de clienți publicitari, care au comandat în total 137 de reclame (spoturi, solo spoturi și inserții logo), în intervalul orar 21:00 – 24:00. Forbes România estimează că România TV a câștigat în jur de 110.000 de euro prin difuzarea acestui meci. Prețul de achiziție al programului, vehiculat în presă, s-a ridicat la 250.000 de euro.
Din cele 137 de reclame difuzate în acest program, 17 au fost logo-spoturi (inserții grafice). În cadrul programului a fost difuzat și un spot de la Roșia Montană Gold Corporation (ora 23:47), de 117 secunde, care a avut 5,4 puncte de rating.
România TV a obținut 110.000 de euro din publicitatea difuzată în programul Grecia – România
SCANDAL FĂRĂ SFÂRȘIT LA TVR. Ada Meseşan şi Radu Carp, membri ai Consiliului de Administraţie al SRTv, cer conducerii executive a TVR “să rezilieze contractul neruşinat” încheiat cu deputatul PSD Mihai Sturzu, precizând totodată că TVR s-a transformat “în PSD TV” şi cu sprijinul Laurei Georgescu, preşedintele CNA, scrie Mediafax.
De cealaltă parte, reprezentanții Televiziunii Române au declarat că postul public nu a încheiat niciun contract cu Mihai Sturzu pentru realizarea emisiunii “În ţara minunilor”, de la TVR 2.
Doi membri ai CA TVR cer rezilierea contractului “neruşinat” încheiat cu deputatul PSD Mihai Sturzu. RĂSPUNSUL Televiziunii Române
REALITY CULTURAL.“Masterpiece”, o emisiune-concurs dedicată talentelor literare, difuzată de postul de televiziune italian RAI3, este primul reality show din lume dedicat literaturii, câştigătorul fiind premiat la final cu publicarea romanului în 100.000 de exemplare, scrie Mediafax.
În primul episod al concursului, difuzat duminică seară, publicul a făcut cunoştinţă cu primii 12 candidaţi selectaţi în pri