„Nunţile şi botezurile vor putea fi văzute în alte părţi”, spune directorul televiziunii. Postul va face un clasament al judeţelor din România
Pe 1 martie, Digi 24 aniversează primul an de existenţă. La debut, George Orbean, managerul de proiect Digi24, spunea că postul nu mizează pe programe mondene şi că vrea să dea un exemplu televiziunilor.
Făcând o trecere în revistă, el crede că postul s-a confruntat cu mai multe probleme decât anticipase, dar a reuşit să se impună ca o televiziune cu subiecte serioase. „Pe mine nu m-a avantajat nimic în primul an de emisie. Nici colecţia de zvonuri care a însoţit lansarea Digi 24, nici salba de istorioare pe care le-am auzit cu o frecvenţă aproape săptămânală în ultimul an”, explică Orbean.
EVZ: Care este bilanţul primului an de emisie?
George Orbean: O veste bună este că suntem în plutonul televiziunilor de ştiri. Strategia a fost bună. Ultima minicampanie despre 24 ianuarie într-o viziune istorică, deşi departe de ceea ce înseamnă actualitatea românească imediată a avut un rating foarte bun. Vestea bună este că oamenii se uită cu interes la evenimentele istorice. Aşa cum s-a întâmplat şi pe 1 decembrie. În momentul de faţă, privind în urmă la toate premisele de unde am pornit eu sunt mai curând mulţumit de locul unde a ajuns Digi 24, decât nemul ţumit.
Ştiţi care este audienţa postului?
Se vede în urma unor cercetări de piaţă, care nu ţin neapărat de televiziune, că în opţiunea telespectatorilor a apărut Digi 24. Procentul demonstrează că postul nostru a depăşit masa critică.
Vom vedea ştiri mondene la Digi 24?
Trebuie o clarificare a termenului. Poţi să spui multe lucruri despre diverse personalităţi, rămâne de văzut decenţa cu care o faci şi utilitatea acestui lucru. Nu ne schimbăm strategia şi în continuare nunţile şi botezurile vor putea fi văzute în alte părţi.
E posibil ca