Magazinele de tip discount, cum ar fi Penny Market, Plus sau Profi, nu vor fi afectate vizibil de criză şi îşi vor păstra sau mări cota de piaţă, după cum spune Marcel Thiele, director general Rewe România, citat de Mediafax. "Câştigătorii din timpul crizei vor fi companiile care sunt foarte atente la structura cheltuielilor, pentru că, dacă ai o structură solidă a costurilor, poţi investi în preţul produselor. Acest lucru înseamnă că segmentul de discount are şanse să îşi majoreze cota de piaţă", a declarat el.
Directorul grupului Rewe, care deţine lanţurile de magazine Billa şi Selgros, a explicat că anul acesta românii vor alege magazinele majoritar după preţurile de la rafturi. La jumătatea anului trecut, magazinele de tip discount reprezentau circa 6% din piaţa românească de retail, în creştere cu 1% faţă de finele lui 2007. Cea mai mare pondere au avut-o hipermarketurile, cu 17%, şi supermarketurile, cu 14%. Creşterea cotei de piaţă pe secmentul de discount a fost determinată în primul rând de extinderea accelerată în România. (V.R.)
Magazinele de tip discount, cum ar fi Penny Market, Plus sau Profi, nu vor fi afectate vizibil de criză şi îşi vor păstra sau mări cota de piaţă, după cum spune Marcel Thiele, director general Rewe România, citat de Mediafax. "Câştigătorii din timpul crizei vor fi companiile care sunt foarte atente la structura cheltuielilor, pentru că, dacă ai o structură solidă a costurilor, poţi investi în preţul produselor. Acest lucru înseamnă că segmentul de discount are şanse să îşi majoreze cota de piaţă", a declarat el.
Directorul grupului Rewe, care deţine lanţurile de magazine Billa şi Selgros, a explicat că anul acesta românii vor alege magazinele majoritar după preţurile de la rafturi. La jumătatea anului trecut, magazinele de tip discount reprezentau circa 6% din piaţa românească de retail, în creştere cu 1%