Lucrările la pasajul suprateran Basarab din Capitală se apropie de final. Sâmbătă, a fost asfaltată şi ieşirea spre Calea Griviţei – Gara de Nord, iar muncitorii lucrează de zor la montarea şinelor pentru tramvai, fără de care constructorul nu acceptă să testeze lucrarea şi nici să dea drumul la circulaţie.
Construcţia Pasajului Basarab a început în 2006, iar lucrările s-au lungit parte din cauza problemelor legate de exproprierea terenurilor, parte din cauza întârzierilor la plata constructorului.
Deşi inaugurarea finală era aşteptată la finele lunii martie, până acum marea realizare a fost doar reluarea circulaţiei pe sub pasaj.
Ultima amânare se datorează faptului că grupurile italian Astaldi şi spaniol FCC Construccion care execută lucrarea doresc să facă probele finale cu tot cu tramvai, maşini, camioane – adică întreaga greutate pe care va trebui să o suporte pasajul.
CALEA GRIVIŢEI. Ieşirea de pe pasaj este gata. O altă etapă a proiectului a fost încheiată şi aşteaptă inaugurarea finală.
CALEA GRIVIŢEI. Când se va deschide circulaţiei, şoferii vor ajunge cu uşurinţă de pe Bulevardul Vasile Milea sau din cartierul Giuleşti la Gara de Nord.
CALEA GRIVIŢEI. La intersecţia cu Bulevardul Nicolae Titulescu, lucrările sunt în toi. Deasupra, va fi amenajată staţia de tramvai, de unde pasagerii vor coborî pe scări şi cu un lift spre staţia de metrou Basarab.
NICOLAE TITULESCU. Se circulă pe o singură bandă, din cauza lucrărilor.
NICOLAE TITULESCU. Ieşirea pe acest bulevard se face chiar lângă Biserica "Sfânta Vineri Nouă", care a fost unul dintre opozanţii proiectului.
NICOLAE TITULESCU. Liniile de tramvai sunt în proces de montare.
ORHIDEELOR. Se lucrează în continuare şi la intersecţia dintre Şoseaua Orhideelor şi Bulevardul Dini