Eric Kish, fost vicepresedinte in grupul Rompetrol, si Dorin Gherman, fost director general in cadrul aceleiasi structuri, au pus bazele Trigento Marketing, o companie de marketing axata pe zona bunurilor de larg consum. Trigento a lansat recent primul sau produs – ice tea-ul Cuculand.
“Ne-am propus sa cream o firma care sa experimenteze cu produse cu branduri neconventionale. Este o firma axata pe marketing, care va crea produse din domenii subofertate. Dar nu producem niciodata si nici nu facem logistica”, a explicat, pentru Wall-Street, Eric Kish (foto), fondatorul Trigento Marketing.
Practic, compania identifica in piata “sectoarele deservite” si creeaza produse cu potential de a deveni populare printre consumatori. Trigento marketeaza produsul, creeaza si promoveaza brandul, subcontractand serviciile de productie si distributie. Produsele nu vor trece, insa, dincolo de zona bunurilor de larg consum, specifica Kish.
Prima lansare a companiei, Cuculand Ice Tea, este pozitionat ca un brand cu atitudine si spirit militant, ironic si optimist. “Brandul se refera la viata noastra de zi cu zi, pe principiul «Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul». Incearca sa promoveze umorul si optimismul, cu ajutorul carora pot fi depasite obstacolele”, detaliaza Kish.
Identitatea grafica si aplicatiile au fost realizate de Brandient, firma controlata de Aneta Bogdan, in care Eric Kish este actionar minoritar, cu 6 procente. Ice tea-ul se va promova exclusiv online si pe cai netraditionale, lansarea avand loc prin retele sociale si prin intermediul site-ului. Distributia include benzinariile Lukoil, Rompetrol si OMV, baruri si cafenele, insa nu si supermarketuri. Brandul Cuculand nu se va extinde dincolo de bauturi.
Trigento Marketing va lansa si alte produse, despre care Kish nu da inca detalii. La Registrul Comertului, fostul vicepresedinte Ro