Constructorul german de automobile a raportat în trimestrul al doilea un profit operaţional de 1,65 miliarde de euro, în scădere cu 13,6% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, relatează Constructorul german de automobile a raportat în trimestrul al doilea un profit operaţional de 1,65 miliarde de euro, în scădere cu 13,6% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, relatează Reuters.
Producătorul auto german şi-a confirmat previziunile pentru 2007. Compania se aşteaptă ca profitul operaţional să fie mai mare anul acesta decât cel înregistrat anul trecut. Pentru divizia auto, profitul operaţional a scăzut cu 15,4%, până la 801 milioane euro, în ciuda veniturilor mai mari cu 10,2% până la 14,26 miliarde euro. BMW a pus rezultatele pe seama efectelor negative ale monedei, pe materiile prime scumpe, pe faptul că a demarat producţia pentru mai multe modele noi, precum şi pe costurile de cercetare şi dezvoltare.
În pofida aprecierilor pe care le-a primit din partea analiştilor, BMW nu a reuşit să menţină randamentul ridicat din cauza deprecierii considerabile a dolarului american. BMW pregăteşte revizuirea întregii strategii pentru anii următori şi asumarea unui rol activ în consolidarea industriei auto.
BMW Group şi-a deschis în iulie propriul birou în România şi estimează că vânzările mărcilor BMW şi Mini în România vor creşte cu 10% anul acesta până la aproape 2.000 de unităţi.