Cadrele didactice şi directorii unităţilor de învăţământ au trimis, în primul semestru al anului şcolar 2012-2013, aproximativ 30 de reclamaţii şi plângeri la Inspectoratul Şcolar Judeţean (ISJ) Vrancea. Potrivit oficialilor din cadrul ISJ, aproximativ 7 dintre reclamaţiile depuse erau anonime, dar chiar şi aşa ele au fost analizate. Inspectorii şcolari au demarat anchete pentru fiecare sesizare în parte, pentru a lămuri problemele sesizate şi a lua măsurile ce se impun. De asemenea, zece dintre cele mai grave sesizări au fost înaintate Ministerului Educaţiei.
Profesorii au reclamat diverse probleme şi nereguli, iar directorii de unităţi de învăţământ s-au plâns că există conflicte în interiorul colectivelor de cadre didactice, ba chiar că unii colegi au comportamente total neadecvate.
Oficialii Inspectoratului Şcolar speră că în noul an, profesorii vor da dovadă de mai multă maturitate, iar conflictele din şcoli se vor împuţina. De asemenea, ei speră că numărul reclamaţiilor va scădea. „Sperăm să uşurăm pe cât se poate soluţionarea cererilor actorilor implicaţi în sistemul de învăţământ. Să avem o cuprindere cât mai mare a elevilor de vârstă şcolară, să diminuăm cât mai mult abandonul şcolar”, este dorinţa inspectorului şcolar general Vasilica Zaharia.
Cadrele didactice şi directorii unităţilor de învăţământ au trimis, în primul semestru al anului şcolar 2012-2013, aproximativ 30 de reclamaţii şi plângeri la Inspectoratul Şcolar Judeţean (ISJ) Vrancea. Potrivit oficialilor din cadrul ISJ, aproximativ 7 dintre reclamaţiile depuse erau anonime, dar chiar şi aşa ele au fost analizate. Inspectorii şcolari au demarat anchete pentru fiecare sesizare în parte, pentru a lămuri problemele sesizate şi a lua măsurile ce se impun. De asemenea, zece dintre cele mai grave sesizări au fost înaintate Ministerului Educaţiei.
Profesor