Acestea vor fi de nerecunoscut până în vara anului viitor, urmând să fie amenajate clădiri unde să existe atât săli de aşteptare, cât şi grupuri sanitare, peroanele să fie acoperite, iar în zonă să existe şi parcări pentru cei care vin din afara localităţii şi vor să circule apoi prin oraş cu mijloacele de transport în comun.
Începând de ieri, cele cinci capete de linie (Noua - strada Brazilor, Roman - strada Poienelor, Rulmentul - strada 13 Decembrie, Saturn - bulevardul Saturn şi Triaj- strada Hărmanului) pentru care edilii braşoveni au obţinut o finanţare europeană în vederea modernizării, au intrat în şantier, urmând să fie transformate radical până în luna iulie a anului viitor. Dintre toate staţiile terminale ale RAT, doar capătul de linie de la Stadionul Municipal este modernizat. Restul nu mai corespund de multă vreme cerinţelor de mediu şi de confort actuale.
Profită de vremea bună
Pe modelul autogării RAT de la Municipal, în fiecare din aceste staţii vor fi construite clădiri care vor asigura servicii de ticketing, birouri de relaţii cu publicul, grupuri sanitare şi sală de aşteptare, iar platforma de îmbarcare va fi acoperită cu o copertină. „Vrem să profităm de condiţiile meteo şi să lucrăm cât mai mult în această perioadă, mai ales că, până în luna iulie a anului viitor, aceste lucrări trebuie încheiate. Constructorul aproape a finalizat prima etapă, aceea de pregătire a terenului în vederea începerii construcţiilor, iar în următoarea perioadă trebuie să lucreze într-un ritm alert, pentru a se putea încadra în graficul de lucrări, pentru că vorbim despre un proiect foarte important pentru oraşul nostru, dar şi pentru întreaga zonă metropolitană”, a subliniat ieri primarul George Scripcaru.
Cum vor arăta autogările
Clădirile vor fi realizate în stil clasic, din cadre de beton armat şi monolit şi p