Compania Nestle Romania, filiala locala a producatorului elvetian din industria alimentara Nestle, a realizat o crestere a vanzarilor de peste 30% in primele noua luni ale anului fata de aceeasi perioada din 2006.
"Inregistram cresteri ale vanzarilor pe toate categoriile de produse, in toate regiunile si pe toate canalele de distributie", a precizat Paul Nuber, directorul general al Nestle Romania.
La inceputul anului, managerul estima o majorare de 20% a afacerilor Nestle Romania (care nu includ divizia Nestle Purina si nici Nestle Ice Cream Romania) si afirma in prezent ca ritmul ar putea fi depasit, tinand cont de evolutia pe primele trei trimestre.
"Estimarile de crestere din acest an au fost legate si de calendarul promotiilor companiei. In primul trimestru al anului, daca ne uitam la vanzarile pe regiuni, in Bucuresti am inregistrat cea mai mare crestere a vanzarilor", completeaza Nuber.
In primul trimestru, Nestle Romania a raportat o crestere de 40% a vanzarilor, comparativ cu primele trei luni din 2006.
Compania a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de aproape 90 mil. euro, in crestere cu 25% fata de valoarea din 2005, potrivit datelor de la Ministerul de Finante. Incluzand vanzarile de hrana pentru animale (Nestle Purina) si de inghetata, afacerile companiei elvetiene pe piata romaneasca au ajuns in 2006 la aproximativ 120 mil. euro.
Cele mai mari ritmuri de crestere in acest an au fost inregistrate de alimentele pentru copii, cerealele si divizia food-services (automate pentru Nescafe) ale Nestle, potrivit datelor prezentate de companie.
"Ne-am imbunatatit in acelasi timp si marjele de castig, chiar daca in acest an ne-am confruntat cu cresteri ale preturilor materiilor prime. De partea cealalta, evolutia cursului de schimb, care a intarit leul, ne-a fost favorabila", a mai spus managerul.