Unul dintre principalele grupuri de presa din Romania, Ringier, si-a anuntat retragerea din CRP in momentul in care Adunarea Generala a Clubului a confirmat o noua conducere a acestui for. Sezonul cresterii pretului de coperta in randul ziarelor romanesti continua, pe masura ce scad incasarile din publicitate. Continua si licitatiile pentru conturi de media importante, iar publicitarii anunta programe speciale de strategie pentru perioada de criza. Sezonul evenimentelor pe teme de marketing se apropie de sfarsit, iar evenimentele de anul viitor sunt puse acum la punct.
MEDIA
Conducerea Ringier a decis, discret, sa se retraga din Clubul Roman de Presa, in ajunul Adunarii Generale a CRP de joi, cand Indira Crasnea a fost aleasa presedinte al Clubului pentru urmatorii doi ani. Vineri, PR managerul Ringier, Adela Popescu, a invocat pentru Mediafax doua motive pentru decizia de retragere - dorinta grupului de a se concentra asupra prioritatilor de business, avand in vedere situatia economica actuala, respectiv neindeplinirea obiectivului de segregare in doua asociatii distincte, una a jurnalistilor si una a patronatului. Aleasa presedinte, Indira Crasnea afirma joi ca si pentru CRP va fi o prioritate sa inteteasca dialogul cu autoritatile in vreme de criza.Mai multe publicatii si-au marit sau isi vor mari pretul de coperta in perioada imediat urmatoare, au semnalat saptamana aceasta, pe blogurile lor, Iann si Catalin Tolontan. Primul arata ca unele publicatii si-au marit, deja, pretul de cateva ori anul acesta. "Cum publisherii au facut investitii semnificative in 2008, iar incasarile din advertising nu se vad foarte bine in 2009, vor fi nevoiti sa creasca pretul de coperta", noteaza Iann. Tot el arata ca din 10 noiembrie ziarul Bursa a devenit cel mai scump cotidian de afaceri din Romania.Pe piata regionala de media, Broadbandtvnews.com anunta ca RTL est