Ceasul inteligent al sud-coreenilor a uimit la lansare, însă nu a reuşit să impresioneze odată ajuns pe piaţă. Directorii companiei îi iau apărare, spunând că Galaxy Gear este ca o roşie necoaptă, potrivit TechRadar.
„Când ai de a face cu inovaţii şi ai de a face cu startupuri, mereu fac analogia cu o tomată verde. Avem de a face cu roşii mici şi necoapte. Vrem să le îngrijim şi să lucrăm cu ele până devin mari şi coapte“, a spus David Eun, vicepreşedinte Samsung şi director al Open Innovation Center.
„Vrei să te asiguri că nu culegi tomatele prea devreme şi vrei să te asiguri că nu critici o roşie mică şi necoaptă pentru că nu este mare şi coaptă“, a mai spus el.
Ceasul inteligent Galaxy Gear a fost lansat în urmă cu câteva luni şi stârnit interesul comunităţii pasionaţilor de tehnologie. Totuşi, acest interes a dispărut cu rapiditate, după ce gadgetul a primit review-uri negative de la numeroase publicaţii de specialitate.
Vânzările susţin acest lucru. De la lansare şi până acum, au fost vândute aproape 50.000 de unităţi, iar zilnic se vând în jur de 800-900 de bucăţi la nivel mondial. Luna trecută, un document intern de la Best Buy arăta faptul că peste 30% din dispozitivele Samsung Galaxy Gear comandate erau returnate.
Eun nu a vorbit despre vânzările ceasului inteligent, însă a zis că Samsung Galaxy Gear este ca o roşie necoaptă. „Cred că oamenii nu ne-au dat aprecierea pe care o meritam pentru faptul că am inovat şi am scos ceva pe piaţă. Nu este uşor să integrezi toate funcţiile într-un asemenea dispozitiv“, a mai spus Eun.
Între timp, sud-coreenii nu mai ştiu cum să îşi promoveze ceasul, aşa că recurg la artificii pe reţelele sociale. Pe contul de Twitter Samsung Mobile UK a fost publicată o imagine cu o pereche de chiloţi şi mesajul „Hey Miley, ar trebui să arunci un ochi la Gear“. Pe imagine mai scrie şi „Galaxy Gear, pen