Asociaţia de proprietari a unui bloc din complexul rezidenţial, aflat în cartierul Bună Ziua, a acţionat în judecată constructorul, pentru a remedia unele defecţiuni.
Prima înfăţişare în procesul dintre Asociaţia de proprietari a blocului E2A din complexul Bonjour Residence şi firma constructoare, SC Elite Grup SRL, va avea loc pe 27 aprilie. Asociaţia a intentat acţiunea pentru a obliga constructorul să predea unele acte aferente imobilului, dar şi pentru a îl determina să repare unele probleme apărute la blocul din complexul promovat ca fiind „de lux".
„Am apelat la instanţă ca ultimă soluţie cu trei zile înainte de expirarea dreptului de a depune o acţiune. Am avut disponibilitatea să rezolvăm problema pe cale amiabilă, dar dacă dânşii nu au vrut, a trebuit să ne cerem drepturile în justiţie. Nu ar fi corect să ajungem să plătim 2.000 de euro de fiecare apartament pentru a remedia nişte defecţiuni cauzate de proasta execuţie a constructorului", a declarat reprezentantul asociaţiei de locatari, avocatul Mihai Baltaga.
Probleme cu actele
Problemele pentru locatarii blocului E2A din complexul Bonjour, de pe strada Bună Ziua, au început să apară, chiar după ce şi-au achiziţionat apartamente, spun aceştia. Totul a început când locatarii au aflat că lifturile nu erau autorizate şi, implicit, nu erau date în folosinţă. Asociaţia a cerut firmei Elite Grup, constructorul ansamblului, să facă demersurile necesare în această direcţie, dar nu s-a întâmplat nimic, aşa că locatarii au pus mână de la mână şi au suportat costurile aferente pentru a putea folosi lifturile. Deşi toţi locatarii au primit în contracte o cotă indiviză din centrala termică de bloc, nici până acum nu au primit certificatul de garanţie. De asemenea, după organizarea asociaţiei, constructorul era obligat să predea cartea tehnică a imobilului, însă acesta