Fastius Curier, companie de curierat specializată în servicii premium pentru mediul de afaceri, a înregistrat o creştere semnificativă a cererilor pentru Serviciul Prioritar - soluţia de curierat expres în Bucureşti, care garantează livrări în maxim 2 ore, păstrând însă calitatea generală a serviciilor companiei.
"În ultimul an, mediul de business din regiunea Bucureşti - Ilfov a devenit tot mai atent la calitatea serviciilor de curierat, solicitând servicii premium ultra-rapide. Timpul este o componentă importantă a derulării activităţilor de afaceri, astfel că serviciul Prioritar a devenit "vedetă" în oferta noastră de servicii", a explicat Ciprian Pulpă, Executive Manager al Fastius Curier.
Potrivit studiilor interne realizate de Fastius Curier în rândul clienţilor, dar şi a altor companii potenţiali-clienţi, cele mai importante valori solicitate sunt siguranţa plicurilor şi a pachetelor, rapiditatea livrărilor şi profesionalismul curierilor.
"Calitatea resurselor umane a fost mereu un capitol vital pentru Fastius Curier şi, cel mai probabil, acesta a fost principalul nostru atu` pentru creşterea noastră din ultimii ani. Companiile-clienţi nu mai pun accentul doar pe preţ, îşi doresc calitate la un preţ corect", a mai spus Ciprian Pulpă.
Mediul de afaceri din Bucureşti - Ilfov se confruntă atât cu o concurenţă acerba, cât şi cu traficul din oraş, care îngreunează de multe ori procesele de business. Astfel, colaborarea permanentă cu o firmă de curierat care să ofere servicii adaptate este esenţială.
Serviciul Prioritar de la Fastius Curier garantează un timp de livrare de maxim 2 ore de la plasarea comenzii. Serviciul a fost dezvoltat astfel încât să vină în sprijinul clientului care, odată ce are pachetul pregătit, poate contacta dispeceratul Fastius Curier, telefonic sau online, care îi va trimite în c