•Cel mai optimist termen de reluare normala a circulatiei este 5 aprilie
Intreruperea circulatiei trenurilor care fac legatura intre Moldova si Transilvania prin Vatra Dornei ramine in vigoare si in cursul acestei saptamini. Pe data de 10 martie, din cauza alunecarilor de teren, singurul fir de circulatie de pe sectia Vatra Dornei - Ilva Mica, in apropierea statiei Floreni, nu a mai prezentat siguranta si a trebuit sa fie inlocuit.
Timp de aproape o luna s-a lucrat la montarea liniei pe tronsonul respectiv, insa data la care acesta va fi dat in folosinta ramine incerta. Reprezentantii Agentiei Zonale de Calatori Iasi au mentionat ca este probabil ca circulatia sa revina la normal in jurul datei de 5 aprilie, insa acesta este un termen optimist care este foarte probabil sa fie prelungit.
Pina atunci, cele patru perechi de trenuri care circula pe relatia Iasi - Timisoara continua sa parcurga o ruta deviata prin Pascani - Adjud - Ciceu - Deda - Beclean pe Somes - Cluj Napoca. Aceasta ruta presupune o prelungire a traseului de aproape patru ore, calculate in functie de orele la care trebuiau sa ajunga in statia de la capatul traseului.
De asemenea, trenurile care circulau intre Galati si Cluj Napoca si retur continua sa circule numai pina la Suceava.
•Cel mai optimist termen de reluare normala a circulatiei este 5 aprilie
Intreruperea circulatiei trenurilor care fac legatura intre Moldova si Transilvania prin Vatra Dornei ramine in vigoare si in cursul acestei saptamini. Pe data de 10 martie, din cauza alunecarilor de teren, singurul fir de circulatie de pe sectia Vatra Dornei - Ilva Mica, in apropierea statiei Floreni, nu a mai prezentat siguranta si a trebuit sa fie inlocuit.
Timp de aproape o luna s-a lucrat la montarea liniei pe tronsonul respectiv, insa data la care acesta va fi