"Social media este noua forta care ne-a schimbat definitiv viata", crede Mainardo de Nardis, CEO al retelei de media OMD Worldwide. Pentru o companie, "e criminal sa-i ignore" acum pe consumatorii care-si spun cuvantul in comunitatile lor online, il asista Nikki Mendonca, presedinte OMD EMEA. De Nardis si Mendonca sunt doar doi dintre cei care au vorbit, luni, in cadrul The Festival of Media, eveniment anual ce reuneste zilele acestea in Elvetia, la Montreux, crema industriei internationale de media si publicitate. Practic toti cei care au luat cuvantul in prima zi a evenimentului au vorbit despre digital, retele sociale si comunicatii mobile.
De la primul vorbitor - Ben Mezrich, autor al cartii pe baza careia a fost realizat filmul The Social Network - la majoritatea sefilor de retele internationale care au prezentat cazuri de utilizare inovativa a media in campanii de marketing, participantii, cu foarte putine exceptii, pareau sa se fi inteles ca n-ar mai fi nimic de spus despre altceva decat impactul retelelor sociale si al comunicatiilor mobile asupra marketingului si comunicarii.La festivalul de la Montreux iau parte peste 700 de delegati din 24 de tari, dintre care circa 40% sunt la nivel de senior vice president, managing director sau CEO si peste 20% sunt din companii de publicitate.
In deschiderea conferintei, Ben Mezrich, autorul "Accidental Billionaires: The Founding of Facebook" - volumul pe baza caruia a fost realizat filmul The Social Network, a prezentat succint felul in care a ajuns sa scrie aceasta carte despre "antreprenoriat in randul tocilarilor de colegiu". Tocilari care, spune Mezrich, de obicei nu sunt deloc interesati de bani la inceput, ci doar vor sa arate ce pot sa faca. Cifrele, statisticile si banii vin mai tarziu.
Urmareste in curand, pe HotNews.ro, un interviu cu Ben Mezrich
La The Festival of Media, cifr