"Top 10 joburi din 2011 nu existau deloc în 2004, iar şcoala pregăteşte azi copiii pentru ceva ce urmează să fie inventat."
Profilul directorului de resurse umane în 2012 este acela al unui executiv obosit să semneze decizii de concediere. Este timpul să se reinventeze şi să găsească noi soluţii de creştere a performanţei şi motivării angajaţilor prin lucruri simple, dar totodată să şi aducă venituri consistente în companie.
Aceasta este principala concluzie la care au ajuns specialiştii participanţi la HR Conference, evenimentul dedicat sectorului resurselor umane organizat ieri de ZF.
"Profilul HR-ului în 2012 este acela al unui executiv obosit de restructurare, foarte conştient de valoarea banului şi mult mai apropiat de CEO şi de ceea ce se întâmplă în business. Acum este însă momentul pe care economiştii îl numesc «crisis fatigue», momentul în care trebuie să cheltuim, fie în programe de training, cât şi pe partea de soft. Chiar dacă perioada de criză a persistat, pentru a face faţă noilor provocări, pentru a putea să ne acomodăm cu noile realităţi de pe piaţa muncii, să ajutăm la îndeplinirea destinelor unor tineri,
HR-ul trebuie să se reinventeze", a spus Valentin Păuna, directorul de resurse umane al real,- hypermarket România, în cadrul celei de-a şaptea ediţii HR Conference "Profilul HR-ului în 2012: eficient şi prudent sau curajos şi vizionar", eveniment realizat de ZF în parteneriat cu Orange, Totalsoft, SAP, BestJobs, eJobs şi PwC.
Specialiştii în HR au vorbit şi despre schimbările de generaţii şi de modul în care tinerii îşi pun amprenta asupra modului în care evoluează noua generaţie de angajaţi.
"Top 10 joburi din 2011 nu existau deloc în 2004, iar şcoala pregăteşte azi copiii pentru ceva ce urmează să fie inventat. Viitori noştri angajaţi sunt foarte diferiţi faţă de ce avem acum. Îşi doresc şi carieră