PDL a început campania electorală, reînviind un proiect conceput în interiorul partidului în 2010. Primele banere au apărut la Aviatorilor şi Universitate. Prin banerele expuse, organizatorii campaniei democrat-liberale încurajează cumpărarea de produse româneşti. Pe ele apare fotografia unui angajat de la SC Competimex SRL, Nicolae Iancu, iar mesajul PDL Bucureşti este: "Cumpără produse româneşti / Astfel îmi voi putea păstra locul de muncă". "Numele angajatului şi firma sunt pur fictive, dar campania este cât se poate de actuală", a declarat pentru gândul preşedinta Organizaţiei Oamenilor de Afaceri (OOA) a PDL Bucureşti, Irinel Cristu. Preşedinta OOA a precizat că după 20 martie vor fi organizate şi forumuri economice şi se vor lansa ghiduri care să-i ajute pe români să înfiinţeze firme. "Să-i ajutăm pe români să-şi deschidă o afacere, un magazin, pentru început în Italia şi Spania. Poate ei se feresc de birocraţie şi nu ştiu de unde să înceapă. Măcar suportul tehnic să-l asigurăm", a mai spus Cristu. Campania "Cumpără produse româneşti" a fost gândită în 2010, însă a fost relansată acum, în apropierea alegerilor locale. Iniţiativa i-a aparţinut fostului secretar de stat de la Ministerului Economiei, Irinel Cristu, iar ei i s-a alăturat şi şeful PDL Diaspora, deputatul William Brânză.
Deşi proiectul este vechi de aproximativ trei ani, unii parlamentari PDL nu sunt la curent cu detaliile campaniei, fiind miraţi că este o campanie a PDL. "Nu am auzit de campanie. A, e a noastră?", a spus deputatul PDL Costică Canacheu.
Pe de altă parte, deputatul Ştefan Pirpiliu, posibil candidat la primăria sectorului 5, recunoaşte că a auzit despre campanie, însă nu ştie prea multe lucruri despre ea. "Ştiu foarte puţine detalii despre campanie, nu ştiu amănunte. Ştiu că e veche, de prin noiembrie", a declarat pentru gândul deputatul PDL.
Senatorul Cristian Răd