Peste 2 milioane de români s-au uitat aseară la "Pariu cu viaţa" la Pro Tv, astfel că serialul a lider absolut de audienţă. În minutul de aur, telespectatorii urmăreau cu mare interes discuţia dintre Ioana şi Anca. La nivelul întregii populaţii, Pro Tv s-a situat pe primul loc în topul audienţelor cu o medie de 8.4 puncte şi o cota de piaţă de 16.2%, în timp ce Antena 1, principalul competitor, avea doar 5.5 puncte de rating cu 10.6 % share, potrivit unui comunicat transmis de postul de televiziune din Pache.
În intervalul 20.25 - 22.30, Pro Tv a fost lider absolut de audienţă în rândul publicului comercial cu 8.0 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 17.8 %, urmat de Antena 1, cu o cotă de piaţă de 12.2%.
"Pariu cu viaţa" de la PRO TV a fost în topul audienţelor şi pe All Urban. Cu 6.9 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 13.6 %, serialul s-a clasat în faţa Antenei 1 care a înregistrat 5.5 cu 10.8%.
În rândul tinerilor cu vârste cuprinse între 13 şi 17 ani, serialul a înregistrat în medie 12.1 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 34.9%. În rândul acestui public, la ora 22.18, Pro Tv înregistra în minutul de aur 17.1 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 44,5%.
Telespectatorii aşteaptă cu nerabdare următorul episod iar comentariile curg neîncetat pe reţeaua de socializare Facebook, acolo unde serialul a strâns până în acest moment peste 165.000 de fani.
Peste 2 milioane de români s-au uitat aseară la "Pariu cu viaţa" la Pro Tv, astfel că serialul a lider absolut de audienţă. În minutul de aur, telespectatorii urmăreau cu mare interes discuţia dintre Ioana şi Anca. La nivelul întregii populaţii, Pro Tv s-a situat pe primul loc în topul audienţelor cu o medie de 8.4 puncte şi o cota de piaţă de 16.2%, în timp ce Antena 1, principalul competitor, avea doar 5.5 puncte de rating cu 10.6 % share, potrivit unui comunicat transmis de postu