Gigantul Disney plănuieşte relansarea unei televiziuni prin cablu care va fi dedicată exclusiv băieţilor. Începând din luna februarie, postul TV Toon Disney va deveni Disney XD şi se
Gigantul Disney plănuieşte relansarea unei televiziuni prin cablu care va fi dedicată exclusiv băieţilor.
Începând din luna februarie, postul TV Toon Disney va deveni Disney XD şi se va adresa adolescenţilor cu vârste cuprinse între 6 şi 14 ani.
Printre programele difuzate se numără emisiuni de comedie, animaţie, filme sau show-uri cu temă sportivă, ultimele fiind realizate în parteneriat cu postul sportiv ESPN.
Publicitarii sunt sceptici
"A fost clar pentru mine şi pentru companie că acest post reprezintă o oportunitate foarte mare pentru a crea un conţinut care se adresează adolescenţilor", a declarat Rich Ross, preşedintele Disney Channels Worldwide.
La rândul său, Greg Kahn, vicepreşedinte Optimedia International, a spus că publicitarii sunt nerăbdători să ajungă la acest tip de consumatori nu doar pentru a încasa bani, ci şi pentru a fideliza adolescenţii, a căror putere de cumpărare este estimată, la nivel mondial, la 50 de miliarde de dolari.
În ciuda faptului că posturile Disney Channels pot fi urmărite în 70 de milioane de gospodării, numai 10-15% din aceştia optează pentru Toon Disney.
Publicitarii sunt destul de sceptici în ceea ce priveşte succesul acestei televiziuni, pentru că programele vechi ale fostului post TV aveau o audienţă destul de slabă. Principalii concurenţi ai posturilor de desene animate Disney sunt Nikelodeon (Viacom) şi Cartoon Network (Time Warner).