Mondial - Villeroy & Boch Group, subsidiara locala a grupului german Villeroy & Boch, va extinde activitatea de export in cazul in care consumul de obiecte sanitare va stagna si va patrunde mai agresiv pe segmentul produselor de lux.
Germanii de la Villeroy & Boch estimeaza ca potentialul de crestere al pietei de obiecte sanitare este mai mare in Romania decat in tarile din regiune, doar daca luam in considerare statisticile care arata ca jumatate din populatie nu are apa curenta. Insa pentru ca piata de profil sa se dezvolte trebuie sa creasca puterea de cumparare si sa se intensifice investitiile imobiliare, scrie revista Business Construct, care va aparea pe 30 octombrie, impreuna cu ZF
"Cresterea pietei nu va fi dictata strict de nevoia de a construi sau moderniza, ci si de dezvoltarea economica viitoare si respectiv de puterea de cumparare a populatiei, context in care estimam o crestere a pietei de aproximativ 10-12%. Ceea ce ne dorim insa este o crestere a pretentiilor calitative ale pietei, ale cumparatorului final, dar si ale dezvoltatorilor de proiecte", a declarat Sorin Garz, country manager al companiei Mondial - Villeroy & Boch Group, divizia locala a grupului german Villeroy & Boch.
In contextul stagnarii pietei, compania nu va ajusta bugetul, dar va stabili alte strategii. "Vom avea o abordare extrem de maleabila a productiei si logisticii, capabila sa ne permita o deschidere mai mare spre noi piete de export. Nu este in intentia noastra sa reducem bugetele. Cheia depasirii crizelor nu sta neaparat in "a taia", ci mai degraba in a gasi solutii alternative, ceea ce, in cazul nostru, inseamna piete de desfacere", afirma managerul Mondial - Villeroy & Boch.
Mondial - Villeroy & Boch Group exporta in principal produse ale colectiilor de lux, iar pentru piata interna vinde preponderent produse marca Mondial, adresate clasei m