Razvan Radulescu se afla in filmari cu primul lungmetraj realizat in calitate de regizor – coproductia „Felicia inainte de toate”. Considerat cel mai bun scenarist al momentului, el a lucrat la unele dintre cele mai bune filme din ultimii ani - „Marfa si banii”, „Moartea domnului Lazarescu”, „Niki Ardelean, colonel in rezerva”, „Hartia va fi albastra”, „Boogie” (la unele a scris scenariul impreuna cu Cristi Puiu, la altele impreuna cu Radu Muntean si Alexandru Baciu.). Este scriitor, absolvent al Academiei de Muzica(a si montat o opera), a predat scenaristica la o scoala de film din Germania, a facut layout pentru reviste, a scris articole pe teme muzicale si literare. Alti cineasti au apelat la ajutorul sau – Radu Gabrea l-a solicitat sa scrie impreuna cu Alexandru Baciu scenariul la „Calatoria lui Gruber”, iar Anca Damian i-a cerut sfatul pe scenariul la „Intalniri incrucisate”. Ambele filme au avut avanpremiera in luna iunie, la Festivalul Transilvania, si asteapta sa intre in salile din tara. - Ce inseamna sa fii scenarist profesionist in Romania? E legat de banii pe care ii primesti, de numarul ofertelor, de timpul pe care-l aloci sau de cat de bine scrii? Nu cunosc niciun scenarist profesionist, nu am intalnit niciunul pana acum si mi-as face iluzii sa cred ca sunt scenarist profesionist eu insumi. Cand ma gandesc la profesionisti, ma gandesc la medici care opereaza, sau la mecanici auto la care te duci cand nu-ti mai merge masina, sau la constructori carora le ceri sa-ti ridice o casa, sau la tipografii care iti scot o revista. Oamenii astia fac, in mod precis, ce astepti de la ei sa faca si, cand li se intampla sa esueze, esecul lor are claritatea mijloacelor lor. E greu sa-ti imaginezi un chirurg care, in timpul unei interventii pe rinichiul stang, sa se uite la pacient si sa-si spuna: “de fapt, pacientul meu e cam asimetric la fata, are si buzele destul de