Dacă nu ţi-ai permis o vacanţă în plin sezon, atunci o poţi avea în septembrie, când preţurile se reduc cu 20%-40% pe întregul lanţ: de la biletele de avion până la cazarea la hotel. Ca de obicei, toamna se numără discounturile. Anul acesta, însă, parcă mai mult decât altă dată. Agenţiile de turism se întrec în ieftiniri, companiile aeriene vin şi ele cu promoţii premergătoare orarului de iarnă, în timp ce hotelierii străini afişează la recepţie tarife de criză
Dacă nu ţi-ai permis o vacanţă în plin sezon, atunci o poţi avea în septembrie, când preţurile se reduc cu 20%-40% pe întregul lanţ: de la biletele de avion până la cazarea la hotel.
Ca de obicei, toamna se numără discounturile. Anul acesta, însă, parcă mai mult decât altă dată. Agenţiile de turism se întrec în ieftiniri, companiile aeriene vin şi ele cu promoţii premergătoare orarului de iarnă, în timp ce hotelierii străini afişează la recepţie tarife de criză.
Primii care au dat startul reducerilor au fost turoperatorii, care şi-au făcut publice ofertele încă de la sfârşitul lui august. Dar cât de tentante sunt discounturile? Să luăm ca exemplu Tenerife, o destinaţie pentru care turiştii au plătit, în plin sejur, un preţ mediu de 789 de euro, incluzând transportul, transferurile şi demipensiunea. Cei care aleg să-şi petreacă concediul pe această insulă în luna septembrie vor plăti 669 de euro. În Creta, preţul unui sejur de cinci stele, care însemna în vară circa 860 de euro, scade în septembrie la 519 euro. De asemenea, în Antalya, preţul poate ajunge şi la 357 de euro, la un hotel de cinci stele cu ultra all inclusive. Sunt aceste oferte suficient de atractive pentru turişti? „La sfârşit de august, am vândut pentru septembrie mai multe pachete turistice decât pentru iulie. Preţurile pentru această lună sunt cele mai mici din sezonul estival şi sunt esenţiale în alegerea vacanţei“, su