Uşor-uşor, Pasajul Pipera tinde să devină construcţia de utilitate publică, finalizată, dar cu număr record de termene amânate pentru marea inaugurare. Octombrie 2011, decembrie 2011, ianuarie 2012, februarie 2012 sunt datele la care pasajul ar fi trebuit să fie inaugurat. Din diferite motive, deschiderea a tot fost amânată. Acum, însă, Primarul Capitalei, Sorin Oprescu, a anunţat că bucureştenii vor putea circula pe Pasajul Pipera peste trei săptămâni. Uşor-uşor, Pasajul Pipera tinde să devină construcţia de utilitate publică, finalizată, dar cu număr record de termene amânate pentru marea inaugurare. Octombrie 2011, decembrie 2011, ianuarie 2012, februarie 2012 sunt datele la care pasajul ar fi trebuit să fie inaugurat. Din diferite motive, deschiderea a tot fost amânată. Acum, însă, Primarul Capitalei, Sorin Oprescu, a anunţat că bucureştenii vor putea circula pe Pasajul Pipera peste trei săptămâni.
Târziu, însă. Conform contractului, lucrarea ar fi trebuit încheiată la sfârşitul anului trecut. La şase ani de când proiectul Pasajului Pipera a fost aprobat de Consiliul General al Municipiului Bucureşti, bucureştenii s-ar putea să circule în sfârşit pe vestita construcţie. S-ar putea, pentru că, nu-i aşa?, dacă deschiderea Pasajului Pipera s-a amânat de patru ori, o a cincea întârziere ar părea "firească". În prezent, pasajul este finalizat, amenajările de la sol, pe bretelele pasajului, fiind singurele la care se mai lucrează.
Deşi reprezentanţii Primăriei Capitalei au avansat începutul lunii septembrie 2011 pentru inaugurarea staţiei intermodale, nici în prezent aceasta nu a fost deschisă călătorilor. Explicaţia acestei întârzieri imense? "Lucrările de relocare a utilităţilor şi de montare a trotuarelor rulante durează 3 luni. În acest moment, s-au obţinut toate avizele necesare derulării lucrărilor în zona căii ferate. Având în vedere temper