Schimbarea la fata a lui Popescu
Conform unor estimari echilibrate, investitia de pornire a unui cotidian cu sanse de succes se ridica la aproximativ trei milioane de euro. Cristian Tudor Popescu, Mircea Dinescu si ceilalti actionari de la "Gindul" afirma ca au avut un milion.
Cu banii au reusit sa arunce pe piata "adevaratul Adevarul", rezultat din despartirea Consiliului Director si a redactiei de patronatul ziarului cu frontispiciu albastru.
Cristian Tudor Popescu a declarat pentru "Evenimentul zilei" ca banii au fost investiti in tiparire, redactie si alte cheltuieli similare, dar nu si pentru publicitate. Motiv pentru care McCann Erickson a realizat campania "Gindul lui Popescu si Dinescu" in regim de barter, iar Realitatea TV a difuzat spoturile video in aceleasi conditii.
"Este unul dintre cei 25 de parteneri ai nostri cu statut de barter", a spus Virginia Gheorghiu, directorul de comunicare al postului TV. "Ziarele isi consuma spatiile cind au o campanie punctuala".
De la geaca la sacou
Lansarea ziarului a fost prefatata de numeroase aparitii la TV ale echipei. S-a vorbit despre transformarea lui Cristian Tudor Popescu, care, din jurnalistul "sarac dar cinstit" care circula cu Dacia si umbla in geci si treninguri, a devenit co-patron al unui titlu important si posesor de costum. Insusi Mircea Dinescu, partenerul de afacere al lui C.T.
Popescu, a afirmat recent ca acesta "a devenit mai curatel". Directorul de la "Gindul" neaga transformarea sau intentia ei: "Am aceleasi doua sacouri pe care mi le-am luat in 1997 din Germania. Ma imbrac cum simt, daca n-am mai aparut in trening nu inseamna ca nu mai port decit costume", a declarat pentru "Evenimentul zilei" ziaristul. C.T.
Popescu a mai spus si ca nu primeste "foarte usor" sfaturi in privinta aspectului sau. Ca si in privinta spot