Foto: Reuters Favoriţii Marii Bucle pedalează cu grijă până la intrarea în Pirinei. Cadel Evans, Andy Schleck şi Alberto Contador ştiu foarte bine ce au de făcut de acum înaine. Ei trebuie să stea în fruntea plutonului pentru a scăpa de necazurile provocate de căzăturile în grup. Cele mai multe accidente sunt provocate din vina rutierilor. Toţi vor să stea în faţă. Cum drumurile pe care s-a rulat în primele etape au fost destule de înguste, căzăturile lui Contador, Boonen sau Leipheimer au venit aproape firesc.
Ghinionistul zilei a fost rutierul lui Radioshack, Levi Leipheimer. Cu 4 kilometri înaintea linieri de sosire, americanul s-a lovit de un parapet de pe marginea drumul şi a căzut. S-a zgâriat serios, dar până la urmă a trecut linia de sosire, chiar dacă a făcut-o cu o întârziere de 65 de secunde. "A fost un accident prostec. M-am agăţat singur şi am căzut. Îmi doream să ajung în faţă şI acum sunt mult mai în spate”, a explicat americanul.
Olandezul Robert Gesink, de la Rabobank, are şase copci pe braţul drept şI nu ştie dacă va mai continua Turul Franţei. "Mă doare din ce în ce mai tare. Voi face tot posibil să nu abandonez”, a spus rutierul.
Ieri, Alberto Contador n-a mai pierdut timp în clasamentul general. El a avut însă probleme pe traseu. A ieşit cu bicicleta de pe şosea, dar şi-a reluat imediat traseul. "Mă bucur că situaţia a rămas neschimbată în clasament. Am avut dureri peste tot, dar mai ales la picioare. Asfaltul a fost foarte periculos din cauza ploii. Îmi era frică să nu cad. La un moment dat mi s-a blocat roata şi am luat imediat bicicleta lui Navaro. Când problema tehnică a fost rezolvată, maşina echipei m-a prins din urmă şi mi-a dat înapoi bicicleta mea”, a declarat Contador.
Foto: Reuters Favoriţii Marii Bucle pedalează cu grijă până la intrarea în Pirinei. Cadel Evans, Andy Schleck şi Alberto Contado