Mediul online va resimti criza economica si in Romania, dar intr-o masura mult mai mica decat alte media, fiind de asteptat sa creasca sustinut si anul viitor, a afirmat pentru HotNews.ro Timotej Gala, Managing Director EMEA al retelei internationale de publicitate interactiva Httpool. Gala crede ca anul viitor cresterea pietei online in Romania va fi de 30-35%, dar atrage atentia ca publisherii si retelele de publicitate trebuie sa se adapteze schimbarilor actuale pentru a ocupa eficient spatiile de publicitate disponibile.
Httpool si-a anuntat intrarea pe piata romaneasca in mai a.c.. Obiectivul declarat al retelei, dominanta in zona adriatica, este sa devina "unul dintre primii furnizori full service de publicitate online pe pietele emergente", prin parteneriate cu publisheri si clienti globali de publicitate.
Informatia pe scurt:
Criza economica va afecta si mediul online, dar "efectele nu vor fi chiar atat de amenintatoare"E momentul ca advertiserii sa considere online-ul ca punct central pentru comunicarea lor"Anul viitor, pentru Romania ma astept la o crestere de 30-35%"Clientii de publicitate "nu ar trebui sa discrimineze siteurile locale sau pe cele internationale"Oferta mediului online din Romania este comparabila cu alte piete mari din Europa Centrala si de Est
"Este de asteptat un accent mai mare pe digital"
Rep.:Circula deja, pe piata romaneasca, informatii ca mai multi clienti de publicitate din diverse sectoare isi modifica bugetele de marketing, in functie de schimbarile economice specifice Romaniei sau, in unele cazuri, in functie de cum ii afecteaza criza economica internationala. Pe piata romaneasca, ce sectoare ar schimba mai repede viteza, alocand fie mai multe, fie mai putine resurse marketingului digital?
Timotej Gala: Deoarece criza economica va avea efecte asupra intregii piete de publicitate, p