Sunt departe de lumea civilizată, chiar dacă România e una dintre primele ţări europene în care au ajuns Internetul şi smartphon-urile de ultimă generaţie. Din păcate, campania electorală în new media este în România o tânără Cenuşăreasă.
Ca un exemplu, campania electorală şi alegerile prezidenţiale din SUA au putut fi urmărite de pe numeroase site-uri, conturi Twitter, bloguri şi aplicaţii pentru smartphon-uri, ale candidaţilor şi partidelor aflate în competiţia electorală. PollTracker a fost destinat celor foarte interesaţi de sondaje, care nu au vrut să rateze vreun studiu de opinie. Campania din 2012 s-a desfăşurat pe toate tipurile de suport, inclusiv muzică, imagini. La noi, candidaţii la parlamentare nici măcar nu au fost în stare să-şi reactualizeze site-urile oficiale.
Nu eşti pe Internet, nu exişti!
www.manuelamitrea.ro este site-ul oficial al candidatului USL cu acelaşi nume. Aflată la o a doua candidatură în Constanţa, Mitrea nu pare deloc interesată de modul în care este prezentată activitatea sa în mediul online. Personal i-am atras atenţie cu ceva vreme în urmă că este departe de a fi un parlamentar model în privinţa comunicării cu internauţii, şi-a asumat situaţia de fapt şi şi-a luat angajamentul să solicite echipei sale reactualizarea paginei personale. Cu o zi înainte de campania electorală, constănţenii care din întâmplare i-ar vizita site-ul, nici măcar nu sunt la curent cu faptul că doamna în cauză va candida pentru un nou mandat. De programe sau vizite în colegiu nici nu se pune problema. E deja prea mult.. Tot la capitolul nereactualizare intră şi paginile de prezentare ale lui Remus Cernea (USL),
Site-ul lui Mazăre este în construcţie
Pagina de prezentare a candidatului, Alexandru Mazăre este deocamdată în construcţie, ceea ce s-ar traduce prin verbul „e pe vine". Tot e bine că cineva s-a gândit să-i