•Operatorii particulari de transport acuza municipalitatea de favorizarea SC Autobuzul SA •Conform declaratiilor acestora, o parte dintre cele 20 de microbuze noi inchiriate de Mihai Giubernea de la SC Bursa Moldovei SA circula pe un traseu desfiintat
Operatori particulari de transport il acuza pe Mihai Giubernea de faptul ca a introdus o parte din cele 20 de microbuze noi, inchiriate de la SC Bursa Moldovei SA, pe un traseu care a fost retras de catre municipalitate din circulatie, din cauza nerentabilitatii. "Este vorba despre traseul Triumf - Tatarasi, care a fost retras din cauza nerentabilitatii sale. Acest traseu face legatura intre cele doua cartiere prin strada Sarariei si nu a fost solicitat, drept pentru care municipalitatea nu a organizat licitatie pentru atribuirea lui", a declarat Costel Pristavu, reprezentantul Minibus. Acesta sustine ca, din informatiile pe care le-a primit in cursul zilei de ieri de la soferii microbuzelor Minibus, pe traseul Tatarasi - Copou s-au intersectat cu microbuze apartinand SC Autobuzul SA. "Soferii mi-au spus ca microbuzele nu numai ca nu respectau traseul prin Sararie, ci mergeau chiar pe bulevardul Copou", a declarat Costel Pristavu. Conform Ordinului 1842 emis de catre Ministerul Transporturilor, un traseu poate fi atribuit spre circulatie numai in urma sustinerii unei licitatii, la care participa deopotriva operatorii de stat, cat si cei particulari. "Pentru traseul Tatarasi - Copou nu s-a organizat nici un fel de licitatie, deci SC Autobuzul SA nu are ce cauta pe acest traseu decat daca participa la o licitatie de atribuire de traseu", a declarat Costel Pristavu.
Conform declaratiilor directorului SC Autobuzul SA, noile microbuze au fost introduse pe traseul 19, care face legatura intre cartierele Canta si CUG. "Intentionez sa introduc cateva microbuze pe traseul Tatarasi - Copou, dar numai dupa