"Romania, the land of choice" este noul slogan al turismului romanesc. Cel putin asa reiese de pe panourile amplasate la concertul sustinut de Goran Bregovic la Mamaia, in prima zi de Paste. Anuntul nu a fost facut oficial.
Sloganul turistic al Romaniei era, pana acum, "Romania, simply surprising".
Potrivit Realitatea TV, licitatia pentru brandul de tara a avut loc in luna martie, iar promovarea acestuia va demara in septembrie, declarase ministrul Turismului Elena Udrea, cu ocazia deschiderii Targului National de Turism din luna martie.
Intitulat "Brandul turistic al Romaniei", proiectul ar urma sa fie executat in aproximativ sase luni de la semnarea contractului cu cel care va castiga licitatia, conform spuselor ministrului Turismului.
Ministerul Turismul va lansa, pe 1 mai, si un imn turistic al Romaniei, ce a costat 10.000 de euro si va fi insotit si de un videoclip. Imnul va fi interpretat de mai multi artisti, printre care si Gheorghe Zamfir, si va fi promovat atat in tara, cat si in strainatate.
"Romania, the land of choice" este noul slogan al turismului romanesc. Cel putin asa reiese de pe panourile amplasate la concertul sustinut de Goran Bregovic la Mamaia, in prima zi de Paste. Anuntul nu a fost facut oficial.
Sloganul turistic al Romaniei era, pana acum, "Romania, simply surprising".
Potrivit Realitatea TV, licitatia pentru brandul de tara a avut loc in luna martie, iar promovarea acestuia va demara in septembrie, declarase ministrul Turismului Elena Udrea, cu ocazia deschiderii Targului National de Turism din luna martie.
Intitulat "Brandul turistic al Romaniei", proiectul ar urma sa fie executat in aproximativ sase luni de la semnarea contractului cu cel care va castiga licitatia, conform spuselor ministrului Turismului.
Ministerul Turismul va lansa, pe 1 mai,