In urma cu trei ani, casa de avocatura Bostina si Asociatii, unul din cei mai importanti jucatori de pe piata locala, a cumparat o cladire istorica, amplasata in centrul Bucurestiului, pe strada Jean Louis Calderon. Dupa lucrari de renovare si consolidare, care au durat aproape doi ani, in noul sediu au fost relocate toate companiile din grupul de consultanta Bostina.
Cladirea in care isi are sediul casa de avocatura Bostina si Asociatii a fost finalizata in anul 1946, lucrarile de constructie fiind incepute inaintea celui de-al Doilea Razboi Mondial. Imobilul a fost achizitionat in vara anului 2007, pentru 3,5 milioane de euro, renovat si consolidat in perioada 2008-2010, valoarea investitiei totale ajungand la aproape sase milioane de euro.
“Imi plac lucrurile clasice, elegante. Nu ne-am dorit o cladire moderna de birouri, ci una cu poveste. Asta a fost provocarea: sa salvam o cladire istorica”, subliniaza Doru Bostina (foto), avocat coordonator.
Clasic si elegant este si biroul sau, amplasat la etajul unu al cladirii, cu o suprafata de circa 40 mp. Obiectul care il caracterizeaza cel mai bine este chiar masa de scris.
Renovarea cladirii
Lucrarile de renovare si consolidare pentru noul sediu au inceput la un an de la achizitie, fiind coordonate de Daniel Andrei, office manager in cadrul Bostina si Asociatii.
“Totul a inceput in anul 2006, cand am facut niste calcule si ne-am dat seama ca faptul ca eram impartiti in doua sedii ne costa intre 5.000 si 8.000 euro lunar, in afara de chiria platita”, povesteste Daniel Andrei.
Suprafata cladirii au fost extinsa cu circa 370 mp, pana la 3.070 mp, care sunt defasurati pe sapte niveluri, respectiv subsol, parter si sase etaje. La subsol se afla camerele tehnice, o sala de mese si o bucatarie. La parter si restul etajelor se afla cate o receptie si birourile angajatilor.