Această rubrică se referă, în general, la un om şi mai multe etichete. Azi e vorba de o etichetă şi mai mulţi oameni. Mai exact, de brandul „Academia Caţavencu", care şi-a schimbat recent proprietarul, în urma licitaţiei.
Întâmplarea face ca noul proprietar să fie una şi aceeaşi persoană cu cel al „României libere", Dan Grigore Adamescu, dar asta are mai puţină importanţă pentru rândurile care urmează. Problema e dacă suma pentru care a fost tranzacţionat brandul, ceva mai mult de 880 de mii de euro, e „adevărata valoare" a lui, orice-ar însemna asta.
Citiţi continuarea pe comănescu.ro Această rubrică se referă, în general, la un om şi mai multe etichete. Azi e vorba de o etichetă şi mai mulţi oameni. Mai exact, de brandul „Academia Caţavencu", care şi-a schimbat recent proprietarul, în urma licitaţiei.
Întâmplarea face ca noul proprietar să fie una şi aceeaşi persoană cu cel al „României libere", Dan Grigore Adamescu, dar asta are mai puţină importanţă pentru rândurile care urmează. Problema e dacă suma pentru care a fost tranzacţionat brandul, ceva mai mult de 880 de mii de euro, e „adevărata valoare" a lui, orice-ar însemna asta.
Citiţi continuarea pe comănescu.ro