HUMANIC si LC WAIKIKI, doi mari retaileri internationali, vor inaugura în luna aprilie magazine în ansamblul urbanistic multifunctional Palas, din centrul Iasului. Ambele parteneriate marcheaza o premiera pentru reteaua nationala de mall-uri dezvoltata si operata de compania Iulius Group. În plus, prin inaugurarea de la Palas, LC WAIKIKI intra pentru prima oara pe piata din nord-estul tarii.
HUMANIC, unul dintre cei mai mari retaileri europeni de încaltaminte, va deschide magazinul în Palas Mall pe o suprafata de peste 560 mp. Si brandul de fashion LC WAIKIKI este pozitionat în Palas Mall, unde va ocupa o suprafata generoasa, de aproximativ 1.350 mp.
Despre HUMANIC
Cu o traditie de peste un secol în confectionarea articolelor de încaltaminte, HUMANIC este, în prezent, unul dintre cei mai cunoscuti retaileri din Europa, cu magazine în tari ca Austria, Slovenia, Ungaria, Cehia, Germania, Elvetia, Polonia si Croatia. În România, produsele marca HUMANIC se gasesc în orase precum Bucuresti, Sibiu, Constanta si Cluj-Napoca.
În portofoliul HUMANIC se afla marci internationale de prestigiu, ca: Alisha, Tommy Hilfiger, Geox, Funky Shoes, Buffalo, Puma, Minozzi, Pat Calvin, Lacoste si multe altele.
Despre LC WAIKIKI
LC WAIKIKI, lider în sectorul confectiilor în Turcia, satisface toate dorintele vestimentare ale familiei, inclusiv adulti, adolescenti, copii, prescolari si bebelusi, la preturi accesibile. LC WAIKIKI, XSIDE si LC WAIKIKI PREMIUM sunt marci ale noului partener Palas, care furnizeaza moda si accesorii pentru oameni cu stiluri de viata diferite. Cu 360 de magazine în Turcia, concernul de confectii vizeaza sa ajunga în urmatorii ani printre primii trei retaileri din Europa. Dupa lansarea brandului pe pietele din Germania, Rusia, România, Bulgaria, Bosnia-Hertegovina, Albania, Kazahstan, I